« چکیده تحقیق پایانی، برتر با عنوان"نقش زنان در بیداری اسلامی"چکیده تحقیق پایانی برتر با عنوان"سازمان وکالت و پذیرفتن نقش آن در غیبت امام زمان (عج)" »

برگزاری جلسه افتتاحیه دو هسته پژوهشی حوزه علمیه فاطمه الزهرا(س) بم

نوشته شده توسطبازتاب پژوهش مدرسه علمیه بم 23ام فروردین, 1396

خبر برگزاری جلسه افتتاحیه هسته های پژوهشی مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) بم
جلسه افتتاحیه هسته های پژوهشی مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) بم در مکان مدرسه با حضور حجت الاسلام والمسلمین عبد الناصر ابراهیمی ، مدیر حوزه ، معاون پژوهش و طلاب فارغ التحصیل در تاریخ 19/1/1396 برگزار گردید.
در ابتدای جلسه آقای ابراهیمی با مطرح کردن سوالی با عنوان آیا واقعا از روند جامعه راضی هستیم؟ وارد بحث شد و گفت: در جامعه یک سری مشکلات هست که ما وظیفه داریم و بر ما واجب است بدانیم برای بر طرف کردن مشکلات از دست ما چه کاری بر می آید ، و برای رفع مشکلات جامعه آنچه مربوط به ما می باشد به نحو احسن انجام دهیم.
ایشان در ادامه بیان داشت: شما طلاب فارغ التحصیل نباید ارتباط خود را با حوزه قطع نمایید و این هسته ای که شما می خواهید در آن فعالیت کنید توفیقی است که به شما عنایت شده است، نباید مطالعه هر روز را فراموش کنید ، باید مطالعه هدفمند داشته با شید. باید موضوعاتی را برای تحقیق انتخاب نمایید که دردی از جامعه را درمان نمایید، موضوعات مورد نیاز جامعه را پیدا ودر مورد آنها تحقیق و پژوهش انجام دهید.
حجت الاسلام و المسلمین در پایان در مورد انتخاب موضوع هسته گفت: اول باید مخاطب را مشخص کرد و بعد از آنکه مخاطب مشخص شد موضوع را در راستایی که دیگران تحقیق نکرده اند تحقیق کرد، باید وقت بگذارید و تقسیم کار کنید و حتما با استاد راهنما در ارتباط باشید ، و کار را با اخلاص انجام دهید.
آقای ابراهیمی سخن خود را با فرموده مقام عظمای ولایت به پایان برد ، “بدانید بدون تحقیق ،و بدون نو آوری و بدون ژرف یابی در هیچ مقوله ای انسان نمی تواند به هدف های بالا دست پیدا کند".
بعد از سخنرانی آقای ابراهیمی مدیر حوزه خانم بیدار ضمن خوش آمد گویی به طلاب فارغ التحصیل از طلاب خواست برای برطرف کردن نیازهای جامعه که به دست طلاب قابل حل می باشد تلاش نمایند و در جلسات هسته ها حتما شرکت نمایند.


فرم در حال بارگذاری ...