« برگزاری جلسه اخلاقی تربیتی با عنوان زی طلبگی بایدها و نبایدهادر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س)بمآیا تاکنون به جای زنگ ساعت ... لرزش و غرش بی امان زمین شما را از خواب بیدار کرده است؟؟!!! »

نشت علمی و پژوهشی حوزه علمیه فاطمه الزهرا(س) شهرستان بم

نوشته شده توسطبازتاب پژوهش مدرسه علمیه بم 8ام مهر, 1395

برگزاری دومین جلسه علمی پژوهشی “چگونگی پاسخ گویی به شبهات”

نشست علمی پژوهشی با عنوان “چگونگی پاسخ گویی به شبهات ” با حضور حجت الاسلام و المسلمین عبدالناصر ابراهیمی ،استاد حوزه و دانشگاه و معاون پژوهش حوزه علمیه برادران و طلاب فارغ التحصیل در تاریخ 7/7/1395 برگزار گردید.

 

در ابتدای نشست آقای ابراهیمی یکی از وظایف مهم طلاب در عصر حاضر را، شناخت شبهات  و چگونگی پاسخ گویی به آن دانست و گفت :با وجود وسایل و امکانات مدرن امروز و فضاهای مجازی پخش شبهات به آسانی صورت می گیرد ، طلاب باید مهارت چگونگی پاسخ گویی به شبهات ،را کسب کنند و به پاسخ گویی بپردازند ایشان همچنین ادامه داد: من معتقدم که صرف منبر رفتن کفایت نمی کند ما باید ریشه ای کار کنیم و مصونیت ایجاد کنیم ، ما در جامعه ای باز زندگی می کنیم باید بدانیم چه کار باید بکنیم و از چه روشی استفاده کنیم ،روش ما باید ، روش تربیت ساز یا روش واکسینه باشد ودر سه مقوله باید کار کرد 1-شخصیت 2-هویت 3- تفکر ؛ این تنها راه تبلیغی است که می تواند ریشه ای باشد و جواب دهد زیرا روش مصونیت ساز اثر ساز تر است .ایشان در ادامه به تشریح ابعاد مسئله پرداخت و طلاب سوالات خود را مطرح وبه بحث و تبادل نظر علمی پرداختند.


فرم در حال بارگذاری ...